dijous, 28 d’abril del 2011

Ja som a casa de nou! (by Pau)

Hola...sabeu qui sóc?? sí! en Pau-penjat-com-un-fuet...bé, potser hauria de dir en Pau-aplatanat-com-una-ensaïmada després del tute de 700 quilòmetres que aquest parell de pares que tinc em van donar l'últim dia del viatge...

Aquí hem veieu estressat pels 700km de cotxe

Però recapitulem, que avui no he entrat aquí per criticar-los, ans al contrari, avui m'he connectat per dir-lis als pares que m'ho he passat molt bé de viatge! He de confessar que em feia una mica de por...ja em veia anant molt més de fuet del que he anat, menjant papilles sosses i fredes i amb uns pares histèrics intentant compaginar, amb poc èxit, la feina de pares, de viatgers, d'amics i de parella...però he de dir que ho han fet prou bé per ser el primer viatge de 3!

També volia dir que m'ha fet molta il.lusió passar deu dies seguits amb el pare! Ja sé que de més petit també va estar al meu costat, quan va tenir la baixa per paternitat, o per Nadal...però la veritat és que jo en aquella època dormia molt, i no en sóc gaire conscient d'aquestes estones pare-fill que vam passar junts...

He vist i sentit moltes coses noves!
Amb la mare també m'ho he passat molt bé, eh! Però clar, amb ella hi passo més estones... També em va agradar molt veure a una part de la família en terres llunyanes i celebrar unes coses que en dieu tradicions, que per a mi són regalets i manduca! Potser l'any que ve si anem a Tiana, em trobaré amb la part de la família badalonina... :)

Doncs això és tot, la meva valoracio del viatge s'acaba aquí...tinc molts records, colors, olors i sons per processar i analitzar, i això és el que faré tot esperant la pròxima sortida!

Fins aviat!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada