dimarts, 19 d’abril del 2011

La Alhambra. Per en Pau.

Holaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
Sí ja torno a ser aquí, escrivint per a tots vosaltres per primer cop desde fora de la panxa de la mare!!!

Ara bé, tot i que els pares us diran que ells ja havien visitat la Alhambra i que la bitàcora sempre l'escriu el nou de l'expedició, el cert és que ara mateix ronquen... no m'aguanten res aquest parell!

Hem sortit cap allà tot just després de dinar, i ja sabeu que jo dins del cotxe... doncs m'adormo! El que passa és que l'hotel estava tan aprop de la ciutat musulmana que tot just entrava al primer son que el pare aparcava el cotxe... així que he tornat a obrir els ulls i m'he preparat per gaudir d'uns dels monuments més meravillosos que diuen que hi ha a la terra.

Abans de començar els pares ja me n'han volgut fer una altra de les seves... no m'havien tret tíquet!! i mira que per a mi és gratis!!! però com jo sóc un nen espavilat, he anat jo solet a treure-me'l...

Tot seguit hem passejat pel Generalife. Com he rigut veient com els pares es desllomaven per tal de pujar i baixar les múltiples escales que hi ha pel recinte amb mi a coll i be més el cotxet en braços! jo de tant els hi reia per tal que s'animessin...
Del Generalife, m'han agradat molt els jardins laberíntics, i el patio de la acequia, on tothom tirava moltes fotos, jo intentava sortir a totes, però és que eren massa!!!

Vist el Generalife, hem entrat a la medina, després de veure les edificacions m'ha agafat gana, i és que tot i que fer turisme és guai, la teca és la teca!


Amb tot plegat se'ns ha fet tard per entrar als palacios Nazaríes, sobretot quan ens han dit que amb el cotxet no podíem entrar i hem hagut d'anar a consigna a canviar-lo per un babybjörn. Vosaltres creieu que algú amb el meu glamour ha de passejar-se per tots aquest palaus tan espectaculars penjat com un fuet!!!

Jo a l'estona estava un peèl fart (que no vol dir que hagi plorat eh!!!) i la mare s'ha dedicat a ballar al bell mig del patio de los Arrayanes, la veritat és que m'ha fet molta gràcia!

Dels 'Nazaríes' doncs què voleu que us digui: cada sala supera a l'anterior. Potser la que més m'ha agradat ha estat el 'Patio del cuarto dorado', però com us dic, és espatarrant tot el complexe!
Després, hem visitat el Palau de Carles V, que fa força gràcia, ja que és de planta quadrada, però l'interior és completament rodó, fent un quadratura del cercle perfecte (això els hi he hagut d'explicar jo als pares). Un cop a fora, i jo ja havent recuperat el meu cotxet (bé de la Peris), hem vist molt ràpid un parell de llocs que quedaven i cap a fora que ja era tard!

I com no podia ser d'una altra manera, un cop hem sortit de la Alhambra i he pujat al cotxe, m'he posat a dormir...

I ja està, si voleu saber qualsevol altra cosa de la Alhambra (a mi m'ha fascinat) , clickeu aqui, o pregunteu pel blog.

pd. Peris! diu el pare que et faran 'comentarista oficial del blog' però et recorda que lo dels regals per post va passar a millor vida eh! juas juas! són uns rates!

1 comentari:

  1. mol bé, mol bé,....doncs si no hi ha regals doncs no tenernos de amigos!!!!(frase collística!!) ;-)

    m'ha encantat el blog d'en Paulosky!!!!i la foto!!! me'l menjaria arrebossat!!!

    on fareu la mona????o ja la porteu a sobre?? ;-)

    encara q no estigui batejat esperu q tingui padrins eh!!!! el meu tampoc ho està, però té padrins!!!

    esperu am ànsia la propera parada vostra!!!!

    p.d.sinó recordu malamen sempre q esteu de viatge o esteu embarassats o am nen,.....esperu q ara no torneu embarassats altre vegada eh!!!
    ;-)

    evidentment, Peris

    ResponElimina